Coen White Logo

Jongeren zijn zich vaak niet bewust van de schadelijke gevolgen van alcohol. Ze zien dat veel mensen in hun omgeving alcohol gebruiken. Vaak leren ze bij ouders, vrienden en op tv dat een borreltje erbij hoort.

Een aantal samenwerkende gemeentes in Midden-Nederland wilde jongeren bewust laten worden van de gevolgen alcoholgebruik. Ouders vinden het vaak lastig of ongemakkelijk om dit gesprek met hun kinderen aan te gaan. 
Wij onderzochten de beste manier voor jongeren en hun ouders of scholen om in gesprek te gaan over de gevolgen van alcohol.

Diensten:

  • - Onderzoek
  • - Strategie
  • - Communicatie
  • - Advies

Ons antwoord

Jongeren zijn zich vaak niet bewust van de schadelijke gevolgen van alcohol. Ze zien dat veel mensen in hun omgeving alcohol gebruiken. Vaak leren ze bij ouders, vrienden en op tv dat een borreltje erbij hoort. 

Een aantal samenwerkende gemeentes in Midden-Nederland wilde jongeren bewust laten worden van de gevolgen van alcoholgebruik. Ouders vinden het vaak lastig of ongemakkelijk om dit gesprek met hun kinderen aan te gaan. 

Wij onderzochten de beste manier voor jongeren en hun ouders of scholen om in gesprek te gaan over de gevolgen van alcohol.

We hebben onderzoek gedaan bij jongeren.

Alle resultaten
op een rij

Hoe kunnen we jou
verder helpen?

Benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Of wil je sparren over hoe jij jongeren kunt bereiken, motiveren en behouden? Neem contact met ons op via onderstaande button.

Neem contact op