Coen White Logo

**Jongeren zijn zich vaak niet bewust van de schadelijke gevolgen van alcohol. Ze zien dat veel mensen in hun omgeving alcohol gebruiken. Vaak leren ze bij ouders, vrienden en op tv dat een borreltje erbij hoort. 
**

Een aantal samenwerkende gemeentes in Midden-Nederland wilde jongeren bewust laten worden van de gevolgen alcoholgebruik. Ouders vinden het vaak lastig of ongemakkelijk om dit gesprek met hun kinderen aan te gaan. 
Wij onderzochten de beste manier voor jongeren en hun ouders of scholen om in gesprek te gaan over de gevolgen van alcohol.

Diensten:

  • - Onderzoek
  • - Strategie
  • - Communicatie
  • - Advies

Ons antwoord

Jongeren zijn zich vaak niet bewust van de schadelijke gevolgen van alcohol. Ze zien dat veel mensen in hun omgeving alcohol gebruiken. Vaak leren ze bij ouders, vrienden en op tv dat een borreltje erbij hoort. 

Een aantal samenwerkende gemeentes in Midden-Nederland wilde jongeren bewust laten worden van de gevolgen van alcoholgebruik. Ouders vinden het vaak lastig of ongemakkelijk om dit gesprek met hun kinderen aan te gaan. 

Wij onderzochten de beste manier voor jongeren en hun ouders of scholen om in gesprek te gaan over de gevolgen van alcohol.

We hebben onderzoek gedaan bij jongeren.

Alle cijfers
op een rij

Hoe kunnen we jou
verder helpen?

Onze adviezen, trainingen en workshops zijn gebaseerd op onze jarenlange ervaringen en gesprekken met de doelgroepen. Geen lange rapporten met ingewikkelde statistiek of lange definities, maar praktische adviezen, heldere inzichten en panklare oplossingen.

Meer informatie