Coen White Logo

SVO heeft een nieuwe profilering en bijna alle middelen zijn inmiddels ook in de nieuwe stijl uitgewerkt. Om een goed wervingsseizoen te draaien is het belangrijk dat de nieuwe brochures ook in de goede stijl, zowel qua beeld als tekst, zijn uitgewerkt. En zeiden we brochures? Voor de BOL-opleidingen hebben we een magazine gemaakt! Dat sluit beter bij de doelgroep aan.

diensten:

  • - Onderzoek
  • - Strategie
  • - Communicatie
  • - Advies
  • - Creatie

Ons antwoord

Met een co-creatiesessie onder studiekiezers hebben we boven tafel gehaald welke elementen zij graag in een magazine zouden willen zien Daarnaast hebben we telefonische interviews met ouders gehouden. Wat vinden zij belangrijk om terug te zien in een magazine of opleidingsbrochure?

Voor de opleidingsspecifieke informatie zijn we met docenten en medewerkers in gesprek gegaan.

Samen met onze fotograaf die gespecialiseerd is in jongerenfotografie zijn we op pad gegaan om de foto's op zo'n manier te schieten dat ze het verhaal van het magazine ondersteunen en aanslaan bij jongeren.

Toegepaste onderzoeksvormen

  • Co-creaties

Alle resultaten
op een rij

Hoe kunnen we jou
verder helpen?

Onze adviezen, trainingen en workshops zijn gebaseerd op onze jarenlange ervaringen en gesprekken met de doelgroepen. Geen lange rapporten met ingewikkelde statistiek of lange definities, maar praktische adviezen, heldere inzichten en panklare oplossingen.

Meer informatie