In de provincie Gelderland is Bureau Coen ook actief. Zo deden we onderzoek naar de vraag hoe de provincie een verkeersveiligheidstraining voor jonge automobilisten het beste kan positioneren, zodat deze aansluit bij de wensen van jongeren. Daarnaast ontwikkelde Bureau Coen voor Wageningen University & Research een optimale customer journey om de instroom van studenten te vergroten.
Al 25 jaar lang staat Bureau Coen midden tussen de jongeren.
We begonnen met het duiden van doelgroepen, culturen en subculturen, maar zien hoe snel de wereld verandert door technologie. Ondertussen ontstaat elke vijf jaar een nieuwe generatie met eigen codes, eigen drijfveren en eigen manieren van verbinden. En telkens duikt dezelfde vraag op:
hoe bereiken, betrekken en activeren we jongeren écht?
Coens expertise reikt verder dan trends of hypes; wij doorgronden de diepere lagen van generaties. Waar anderen de verschillen benadrukken, geloven wij in verbinding. Polarisatie is overal, maar de sleutel tot succes ligt in het samenbrengen van generaties, in het begrijpen van elkaars perspectieven en in het bouwen van bruggen.
Door 25 jaar midden tussen de jongeren te staan weten wij als geen ander hoe belangrijk het is om écht met de jongeren in gesprek te gaan. Waarbij het essentieel is om in hun taal te praten. Daarom werken we met jongeren, voor jongeren. Zo begrijpen we welke drempels hen tegenhouden om te participeren. En nog belangrijker: we helpen die drempels weg te nemen, zodat jongeren daadwerkelijk participeren.